onsdag 30 september 2009

Tröttheten tar över

Hej bloggen!

Idag har jag varit trött absolut hela dagen, ända sen jag vaknade tills nu. Jag kom precis hem från J vi gjorde middag, åkte och handlade massa tjockis saker, hem till Hanne och hämtade mina skor och sen hem och kolla på Idol. Mina nya Idoler från Idol är Erik & Rasmus. Så sjukt bra killar! Jag gillade inte Rasmus förut men idag tyckte jag han var grym. Fina ögon har han också haha.

Idag i skolan hade jag en kund som hette Elsa, hon ville toppa sig och tunna ur håret. Gick jättebra, men hon var lite skumm. Sen gjorde jag en permanent på en docka och efter att jag blev klar med den färgade jag Carros hår brunt. Äntligen fick vi tillbaka våra gamla Caroline som vi lärde känna en gång i tiden. Hon ska aldrig mer vara blond!!!

Nej nu ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Upp tidigt till skolan imorgon. Börjar 08.30, jag vill inte ens tänka på när jag ska upp. Det ger mig bara ångest. Skriver imorgon!












/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar