måndag 11 januari 2010

Jobbjobbjobb!!

Hellu, idag har jag varit och gjort naglar hos Terese. Det blir alltid lika fint. Rosa tippar blev det denna gång. Tycker nog att dom är lite för långa fast hon klippte ner dem. Men de kan jag isåfall fila ner lite själv. Sen när jag kom hem så kollade jag på två avsnitt av Desperate hosuewives. Så himla bra!! Det är de bästaste. Sen ringer mamma mig, och då ber jag henne att hjälpa till att skriva ett cv till mig. Jag ska börja tok jobba nu för jag ska utomlands i sommar. Det är ett måste. Och de blir lite svårt om jag inte har något jobb. Så nu ska jag toksöka tills jag får ett. Go Emmelie!!

Idag fick jag&Jimmy hem H&M katalogen för våren 2010. Så himla fina saker, jag var bara tvungen att beställa lite småsaker. =) Mår inte heller så himla bra för tillfället, och då unnade jag mig lite småsaker.

Nu ska jag laga mat! Bjuder på en galen bild så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar