onsdag 13 januari 2010

Olivia är välkommen till stora världen

Hejsan bloggen! Var och kollade på Instängd 2 idag med: Mary, Sandro, Natta, Emma och Andy. Den var väl sådär, man hoppade till ett par gånger men den var ungefär som ettan. Inget nytt liksom. Skulle nog inte rekomendera den, men de var inte så att man somnade heller.

Först kom jag hem till Mary och kollade på hennes alla bebiskläder, så himla söta. Hon har köpt ett par bebis jeansleggings som är mörkblåa med rosa sömmar. Dom är så små så små så små. Jag bara skrattade åt allting, de var ju så himla pluttigt! Kan inte fatta att en människa kan ha på sig så små kläder. Hon har verkliget fixat hemma. Hon & Daniel är helt enkelt redo att ta hem en liten bebis. =)

Nu ska jag om ett tag gå och lägga mig. Om jag kan, har typ vänt på dynget. Ha de så bra så länge.

1 kommentar:

  1. Ja du, hon är mer än välkommen till våran stora värld & efterlägtad, tänk dig, 6 år har vi väntat på detta...och nu äntligen.......
    Pussssss

    //marie

    SvaraRadera