tisdag 6 april 2010

Dating in the dark

Go' kväll på er söta ni :) Dating in the dark är ju egentligen ett skit program. Men jag kan tycka att det är ganska kul, men om man ställer upp på ett sånt program så kan man ju inte tycka att utseendet ha något med personen att göra. Men det vet ju alla att de har, man skulle ju aldrig börja flirta med någon man inte tycker är attraktiv?! Om man ställer upp i det programet så borde man totalt skita i hur personen ser ut, bara man tycker om personligheten. Vad är det annars för mening? Då kan ju dem lika gärna se varandra från början istället. Tycker det är synd om dem som blir dissade för sitt yttre, haha. Men ändå ganska kul.

Skrev det för att jag och my boyfriend hade en liten diskussion om detta ikväll! Haha.

Men iaf, har precis duschat och ska gå och lägga mig om ett tag. Min underbara mami ska köra mig till Terese imorgon. Tack så mycket, du är bäst! :)

LOVE E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar