lördag 24 april 2010

MUMSIG Saturday

Heelluu :) Skönt att man är ledig denna helg, men dessvärre jobbar jag nästa helg då det är valborg. Segt som satan, men kommer nog ta det hyffsat lugnt ändå. Kanske bara blir lite grilla och mys. Men det positiva är att lördagen och söndagen är röda dagar så det blir massa pengar. Då är det som att jag har jobbat in 4 dagar, nice! Cash is king! :)

Fredagen var riktigt kul, först var jag i Akalla och kollade på en Golf. Sedan åkte vi till Kista galleria och käkade. Och efter de åkte jag hem och mötte upp Jonna & Petra som satt och väntade på mig i min port, haha. Vi drog till Passione och träffade massa roligt folk. Grannen kom dit också :) Kvällen slutade runt fem tiden hemma hos M & D.

Imorgon ska jag på middag hos mamma vid tre tiden. Sen efter det så ska jag på BOUNCE med syrran i Globen. Kommer bli sjukt kul, kommer dock bli sent med tanke på att jag börjar sju dagen efter.. Bläää!

Ha en fin kväll!
LOVE E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar