måndag 5 april 2010

En tokigt bra helg!

Hej alla mina fina! :) Vilken helg, helt underbart har det varit! Skönt att ha varit ledig lite efter allt slit på jobbet. Imorgon är det ny dag och nya tag. Helgen  som har varit har varit mycket festlig, bokstavligt talat. Hur kul som helst har jag haft, men nu får det bli lugnt ett tag. Pappa, Emma och Staffan vad med och festade igår, sjukt kul. Pappa glömde sin telefon här, har inte pratat med honom idag. Men han ringer väl efter han har sovit klart haha!! Det blev hårt för honom igår!

Jag, Mary och Emma var i stan i lördags. Vi tog bilen in och käkade lunch och tittade på skor. Jag har äntligen hittat mina skor jag ska ha på min birthday. Känner att jag har gjort en stor grej av det, men det är alltid kul att göra något extra ibland när man ska ut och bli firad.

Idag kanske gänget ska på bio, vi har tre komedi filmer som vi vill se. Men vi får se om man pallar, det är som sagt jobb imorgon och jag vill inte komma hem allt för sent.

Nej, nu ska jag tvätta och fixa lite här hemma! :)
LOVE E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar