söndag 6 december 2009

Helgmys

Jaha, då var det söndag igen..
I fredags hade jag fullt upp med kunder hela dagen på salongen. Riktigt skönt. Fick mycket gjort nu innan jul. Nästa fredag är det sista gången på praktiken den här höst terminen. Efter jobbet mötte jag upp Hanne vi drog till Ica och köpte en varsin dagens i köttdisken. Sen tog vi bussen hem till mig och käkade. Sen började jag göra mig ordning inför kvällen. Vi lyssnade på musik, sjöng och dansade. Riktigt kul faktiskt. Sen tog vi bussen hem Fredrik och lyssnade lite på musik, snackade och spelade kort. Sen drog vi till höjdpunkten i tumba. Tb´s. haha. Där träffade jag Bea, Marina och Natta. Kul att träffa dom det var ju ett tag sedan :-)

Igår hade jag bara mys med Jimmy, vi kollade på Robinson och Jägarna som gick på SF kanalen. Vi hade massa godis, popcorn, chips och dipp. Så idag bestämde vi oss för att ta en lååååång promenad. Så himla skönt, inte lika mycket ångest. 

Nu är jag hemma hos mamma, jag har fixat en adventsljusstake med mossa och grejer, massa julmys. Vi ska spela bingolotto. Vi åkte runt halva Sverige för att få tag på en lott till mig och det var helt slut. Sista stället vi var på var Statoil. Där inne var också Doggelito med sin dotter förmodar jag. Han var också ute efter lotter, fast trisslotter som inte heller fanns. Konstigt!!

/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar