måndag 28 december 2009

Shopping imorgon med mina kära.

Hej bloggen! Blir inte mycket bloggande när jag är ledig, men jag ska fösöka bli något bättre. Idag händer absolut ingenting, kanske ska åka handla mat om vi orkar. Men ska bara ta de lugnt.

Igår firade vi jul ute hos pappa på landet. Fick pengar, spa saker och en ljudbok. Riktigt mysigt var det iaf, vi åt otroligt god mat. Oxfilë med rotgrönsaker, potatis och en underbar sås. Himla gott!

Imorgon ska jag, Jimmy, Hanne och syrran in till stan och köpa nyårskläder. Vad kul det ska bli! Vi åker in vid tio tiden. Jag ska även kolla på löshår på en perukshop, smycken och en päls. Hoppas jag hittar allt jag vill ha, hatar all rea som är nu. Fast jag tror att jag kan ha hittat min klänning. Den finns i Sturegallerian. Fast jag har inte prövat den ännu. Men  tror att den kommer sitta bra =)

Love E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar