söndag 13 december 2009

Julklappar & paradise hotel

Åh vilken mysig julhandeldag det har varit. Vi fick inte allt gjort  som vi hade tänkt oss men vi fick lite gjort. Mamma måste ut nästa helg också för att shoppa vidare, så jag hänger nog på då också. Jag har köpt present till min syster (Carro) idag. Skönt att ha det gjort. Kan inte avslöja vad det är i bloggen för då får hon reda på det. Jag kan ge en ledtråd: "hon kommer bli glad". Lista ut det ni!! ;-) Ska kanske försöka komma på ett rim också som inte avslöjar för mycket haha.

Ikväll är det ett spännande avsnitt av Paradise Hotel såg jag på reklamen. Det får jag inte missa!

Love E

2 kommentarer:

  1. Attans! Jag som smög in på din blogg för att läsa vad du köpt till mig! Snacka om misslyckat!

    //En nyfiken stora syster...

    SvaraRadera
  2. JAG VILL OCKSÅ DÖ FORTFARANDE. Fan, rehab som in i helvete behöver jag. NU.

    SvaraRadera