tisdag 30 mars 2010

Hard work work

Hellu! Måndagen och idag (tisdag) har bestått av jobb. Har slitit som en jude, har ont i hela kroppen. Jag verkligen kämpar hela tiden och personalen är jättenöjda med mig. Jag behöver inte göra någon praktik, jag fick anställning på en gång för att jag var så bra! Kul! :) Imorgon ska jag få lära mig kassan och hur man gör baguetter och lite sånt. Kommer bli sjukt kul, kassan vill jag sitta i hela tiden. Min kropp pallar inget annat. Haha, har typ gått ner 10 kilo på dessa dagar känns det som. Men det är bra! :)

Igår var jag i skäris och shoppade lite. Ett par jensleggings mörkblåa, och en jättesöt korall kofta med spets mönster på. As fina! La undan massa skor till idag, för jag visste inte vilka jag ville ha. Men orkar verkligen inte åka dit idag. Är helt slut efter den här slitsamma dagen. Åker dit imorgon!

LOVE E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar