onsdag 10 mars 2010

Vår, sol & värme gör mig lycklig!

Hejsan, idag har jag fått starka vårkänslor. Det är ju hur skönt ute som helst, på vår balkong är de nästan 30 grader. Och när jag satt i bilen visade termometern 7 plus. Så skönt, det var för varmt med vinterjacka!
Pappa hämtade upp mig runt halv två någon gång. Då åkte vi till banken och skulle fixa lite saker, sen käkade vi lunch tillsammans. Jag tog en kräftstjärt sallad med avokado och fetaost. Kan ha varit den godaste salladen jag ätit, eller okej den slår inte Gula villans avokado sallad men den är fan i samma klass som den. =) Innan vi käkade lunch kollade jag runt lite på vårjackor, men jag hittade ingen som klickade. Jag vet inte heller riktigt vad jag är ute efter, men de kommer väl. Måste kolla runt lite och få inspiration.

Kanske åker in till stan imorgon och kollar? Jag måste också köpa ett par nya skor. Hmm.. Ja detta måste jag lösa.

Tänkte berätta att jag hade en väldigt trevlig filmkväll här hemma ikväll med Hanne, Jimmy och Micke. Det var mysigt och framförallt roligt. Vi kollade iof inte så mycket på filmen. Vi snackade mest. =)

Nu ska jag kolla jackor på internet. Hörs sen!

LOVE E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar