onsdag 3 mars 2010

Klass 9B återförenas

Hejsan bloggen. Idag har jag varit inne i stan och shoppat lite. Fast bara nödvändiga saker måste jag erkänna, inget köpande bara för att. Allt jag köpte behövde jag verkligen, så det var bra. Nu har jag lite nytt. Köpte en ny sminkväska (denna gång från h&m) jag köper alltid från make up store men de tre senaste jag köpt därifrån har gått sönder. Jag vill inte lägga ut 400 kr på något som går sönder efter några månader.

Imorgon är det klass fest med gamla björkhaga elever. Sjukt kul kommer det bli, vi har hyrt en lokal i segersjö som vi ska vara i. Kommer bli grymt kul. Klockan 12.00 imorgon ska jag till mormor och färga min kusins hår. Känner verkligen inte för det, men jag ställer upp.. Efter det ska jag hem till Jonna och fixa mig innan vi åker till lokalen. Sjukt kul! Bilder kommer komma upp. =)

LOVE E

1 kommentar:

  1. haha äkta ba "innan vi ÅKER till lokalen" vi ska ju ta bussen tre meter hahaha :D PUSS DET KOMMER BLI AWESOOOOME

    SvaraRadera