söndag 29 november 2009

1:a advent

Jaha, då var det ännu en söndag. Jag tycker inte om söndagar. Då vet man att skolan börjar imrogon. Jag brukar inte vara i skolan på måndagar av någon anledning. Det har liksom blivit en rutin att inte gå till skolan. Jag är dessutom så himla skoltrött, det är så skönt att julen snart är kommen. Ledighet och så får man umgås med nära & kära.

Fredagen blev det utgång i Södertälje. Riktigt kul faktiskt. Lördagen spenderade jag med mina två bästa vänner. Det blev god mat, Robinson och en spökrunda med bilen. Hahaha kan vara de tråkigaste, det ända som dök upp var rådjur.. Och idag var jag på 10 års kalas hos mina kusiner. Massa gosaker blev det såklart. Jag tror jag spricker nu.

Nu ska jag sätta på SF canalen som går på canal + visste inte ens att vi hade den. Det var Tobbe som berätta det. Fett kul, bara massa svenska filmer!! :-)

/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar