måndag 9 november 2009

Måndag = Helvete

Åh vilken bra helg jag har haft. Men idag gick allt åt skogen. Jag brukar inte gå till skolan på måndagar (av lathet och trötthet) men idag bestämde jag mig för att gå till skolan. Kommer dit på morgonen runt nio tiden, då är Carro och Evelina där. Ställer mig vid dom och vi snackar lite, sen kollar jag på klockan och då är den 09.13 och våran lärare är alltid i tid eller tidigare. Så vi började fundera på om vi skulle ha varit i en datasal idag för att skriva en krönika. Så vi gick till datasalerna och kollade om hon var där, men icke. Så vi gick till recceptionen och frågade om Åsa var sjuk och det var hon givetvis. Sen berättade Carro att vi inte hade någon idrott heller så det var bara att ta sitt feta arsle och gå mot tåget och åka hem igen. Sjukt irriterande när jag hade gått upp och åkt ända till skolan. Men ändå skönt att åka hem.. Jag ska alltid pricka in rätt dag.

/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar