tisdag 10 november 2009

Snart är det jul igen!

Jag har gjort min önskelista inför julen. Såhär lyder den:

Samsung Touchwiz Rosa
Stor klocka till armen
Svart siden morgonrock med ett passande nattlinne
Ny plattång (Jag vet vilken)
Diskmaskin (även om vi fick grannens)
Hårförlängning (men det ska jag göra oavsett)
Pengar
Bil (ha ha)
En utomlandsresa med pojkvän
Solkort
Sminkväska m smink
Produkter från The body shop
Tatuering (pengar till en)
Ett guldarmband
Skor (High heels)
En ny vinterjacka (fråga mig om märke och storlek)
En DKNY väska (har redan hittat min på NK)
En parfym (fråga mig om doften)
En digital kamera (fråga mig om vilken)
Stora schampo & balsam flaskor (Loreal, absolut repair)
Massa nya underkläder

Det som står med fet stil är de viktigaste!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar