torsdag 5 november 2009

Snart helg, underbart!

Idag känns min dag bättre än igår men ändå inte helt bra. Det saknas nog bara fredag och min pojkvän. Han har hockeymatch i Täby tror jag det var, så han kommer hem runt halv elva - elva tiden. Så det blir en ensamkväll med massa te och tv/datamys. Ganska skönt att vara själv ibland, jag är så sällan ensam så det kan vara skönt att vara det lite då & då.

Idag i skolan hade vi sminklektion med Kia, då vi sminkade varandra. Vi fick också tips på hur man kan göra en "frostig" sminkning som vi ska göra vecka 48 på tema veckan. Idag fick jag en väldigt intensiv sminkning, men mörka färger närmast ögonen. Riktigt snygg, funderar på att ha en sådan liknande sminkning imorgon när vi ska ut.

Imorgon ska jag till praktiken och jobba, har fullt upp hela dagen. Klockan tio kommer Jonna, jag ska färga hennes hår och övertala henne att klippa hennes nacka kort. Sen ska jag försöka hinna med en lunch innan Natta kommer. På henne ska jag göra folie slingor. Och sen kommer mamma klockan tre, henne ska jag färga utväxten på och sedan slinga henne. Jag funderar på att själv göra slingor imorgon, är så trött på min utväxt. Annars får jag ta det nästa vecka, men skulle vara kul att vara fin till helgen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar