torsdag 12 november 2009

Paranormal Activity & Saw nu i november!

Äntligen hemma. Helt underbart att denna dag är över, inte för att den har varit dålig. Men den har varit lång. Dagen började runt 6 tiden av att jag fick en host anfall. Efter det kunde jag inte sova. Men det gjorde inget för min buss gick kvart över sju.

Imorgon är det fredag (ett helvete) ska möta upp Anki och Evelina i huddinge centrum för att sedan åka på gesäll information. Runt tolv snåret är jag på praktiken, då ska Sophiá följa med in och sminka mig inför kvällen. Känner för att göra mig lite extra fin av någon anledning. Ska bli kul, ser fram emot min och Jonnas utekväll på Café Opera. Men jag vet hur den kommer sluta.. Hahah.

På lördag vill jag gå och se paranormal activity tror jag den heter, årets skräckis. Den ska vara sjukt läskig och jag kommer typ dö av rädsla. Klicka här så kan ni även se trailern. Evelina och My i min klass har sett den och ingen av dem kunde sova den kvällen. Läskiiiiiiiit!!

/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar