måndag 2 november 2009

Det är ju de

Vilken helg jag har haft, den har varit jättebra. Jag försökte nyss lägga  upp bilder från halloween men datan tog bara emot en bild. Jag vet inte varför, ska försöka lägga upp bilder från Jimmys telefon sen när han kommer hem. Halloweenfesten vad lyckad iaf, jag hade jätteroligt. Det blev för de mesta dans & prat men det är så det ska vara. Kul kul, nu längtar jag till nästa års halloweenfest. Älskar att klä ut mig, det är hur kul som helst!!

Idag har jag varit hos Therese och gjort naglar, denna gång valde jag blått glitter. Sen har jag som en piercing i ringfingretnageln, hur cool som helst. Haha.

Här är en bild på mig som katt, den där konstiga saken jag håller i hörde inte till min outfit. Kommer mer bilder sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar