söndag 22 november 2009

Kortet spärrat, toppen!

Åh vilken härlig helg jag har haft. Igår så drog jag och Jonna på Jimmys hockeymatch mot Gotland. Den var riktigt rolig att se, men de var mycket bråk och fight. Vi vann med 4-3 och idag spelade dem igen och då vann vi med 4-1!! Vad skönt verkligen, dem var inte värda att vinna för fem öre.

Efter matchen åkte jag och Jimmy och handlade. Och min vanliga tur inträffade, jag slog fel kod tre gånger när jag skulle betala så mitt jävla kort är spärrat. Blir så jävla förbannad!! Och imorgon kommer mina pengar som jag ska ha till naglarna som jag ska göra hos Therese. Som tur är har jag en underbar mamma som kan låna ut dessa pengar, så att jag kan föra över till henne sen. Det som räddade min dag var en Johan Falk film och sushi.

/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar