torsdag 1 oktober 2009

Det går bra nu

Nu är jag ny duschad och har krypt ner under täcket i soffan och slagit på Idol. Jag brukar aldrig kolla på Idol efter uttagningarna men i år tänkte jag att jag ska försöka göra det. Det är ju faktiskt himla kul. Och ett plus att Andreas i juryn är mitt ögongodis, haha.

I morgon som sagt blir det utgång, hur mysigt som helst ska det bli. Jag ska till praktiken imorgon och slinga syrrans hår klockan 10.00. Sen kommer Jonna och ska fota mig när jag jobbar och ställa lite frågor så det blir kul. Funderar på om jag ska fixa håret där imorgon inför kvällen. Jag hade inte tänkt klä upp mig så mycket och då är det kul att fixa hår och smink lite extra. Jag ska inte ta på mig klänning heller, blir nog bekvämt och vardagligt. Ska förmodligen låna kläder av hanne och hon ska låna av mig. Haha jag tycker alla mina kläder är fula och hon tycker desamma om sina, så kul att ha något "nytt" på sig. Nu ska jag måla mina naglar och kolla på Idol.

/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar