måndag 12 oktober 2009

Måndag..

En liten uppdatering.

Vilken bra helg. I fredags var jag på tjejkväll hemma hos Jonna. Det var riktigt mysigt och roligt. Blir alltid massa prat  om sex, förhållanden och pinsama historier. Alltid lika roligt måste jag säga, haha. I lördags var jag hemma hos Jimmys föräldrar och firade hans syster Linda med deras släkt. Det var kul, dem har så himla rolig humor allihopa. Kvällen slutade med att kolla på fotboll hemma hos älsklingen och sen film. Det var bara vi två vilket var ganska skönt. Gårdagen alltså söndag tog jag en liten shoppingtur med mig själv. Hittade ett linne på Top shop och ett skärp från Gina Tricot. Fanns inte så jätteroliga saker, fast jag var mest ute efter ett par skor som jag inte hittade. Nej nu ger jag upp på skrivandet. Har gjort lösnaglar idag och kan knappt skriva på den här datan.

/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar