torsdag 15 oktober 2009

Ge mig en hundvalp!

I morgon är det fredag och det innebär HELG! Tjohoo.
Idag vaknade jag vid sex, men låg kvar i sängen till klockan sju, vilket betydde att jag inte hann med kvart över bussen. så jag fick ta halv bussen istället men det gjorde inte mycket för vi började tio minuter senare :-) Riktigt seg dag faktiskt, bara massa små tjaffs och jobbiga lektioner. Inte riktigt min dag idag, men den räddade Hannes lilla gulliga hundvalp. Myra heter hon och är så himla söt så att jag dör. Kan inte hundar vara små valpar hela tiden, det är så man vill ha dem! Vi bestämde i alla fall att vi ska in till stan imorgon eller på lördag och köpa maskeradkläder och äta Tacobar, MUMS. Det var sjukt längesen och jag blev jättesugen på det idag.

På Halloween förresten har jag bestämt att jag ska vara cat eller en svart ängel. Har hittat jättefina änglavingar. Nej nu ska jag kolla klart på Inlåst och vänta på min älskling ska komma hem från sin hockey match.

Lilla Myra och stora Zigge











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar