torsdag 8 oktober 2009

En liten tripp på stan

I dag var jag i skolan klockan 08.00 och gjorde en redovisning om Barocken. Gick faktiskt ganska bra. Vårat arbete blev hur fint som helst. Anki lös upp som en sol när hon fick se det. Riktigt bra brudar, vi lyckades! Äntligen fick man något positivt i skolan.

Efter skolan åkte jag & Jennie in till stan, jag shoppade lite smått och Jennie köpte ett par jättesnygga armband. Jag var nära på att köpa ett par uggsliknade skor, men det blev inte av. Ångrade mig lite faktiskt, de kostade ju bara 500kr!

Efter stan åkte jag raka vägen hem till mormor och permanentade henne och åt pankakor. Jimmy har match idag med hockeyn så honom ska jag inte träffa. Fast jag saknar honom jättemycket. Hehe. Ikväll på tv är det premiär av "Mammas pojkar" och efter det kommer Inlåst. Bra tv ikväll!

Här är sakerna jag köpte idag + ett par svarta leggings och underkläder






























/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar