måndag 26 oktober 2009

Soffpotatis

Första dagen på lovet kan man ju kanske säga, och hemma ligger jag i soffan och nyser. Nu får jag verkligen inte bli sjuk, det är halloween på lördag och hela veckan har jag framför mig. Men jag tror att det är lugnt, jag brukar aldrig bli sjuk (peppar peppar) och när jag väl blir sjuk så blir jag JÄTTEsjuk. Och det kommer/får inte att hända. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska förmodligen inte göra någonting. Ligger i soffan och pratar med Jonna på msn och tittar på tv. Jag tänkte överraska min älskling med att diska upp helgens disk som står i köket men det orkar jag inte göra nu, jag tar det om en timme. Kanske.

Veckans planering
Måndag - Njuta av ledigheten, diska och handla mat.
Tisdag - Åka in till Buttericks med Hanne & Jonna. Vi måste köpa sår till halloween och massa blod. (ska visa min outfit senare i veckan, den kommer bli riktigt ball)
Onsdag - Följa med pappa, Pata och Micke för att handla all mat till på lördag.
Torsdag - ingenting planerat hittills..
Fredag - Ta det lugnt inför lördagens festande, kanske kommer att tillbringa kvällen med h&j
Lördag - Fixa oss hela dagen och på kvällen: Halloween fest!!!
Söndag - Tjocka mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar