onsdag 28 oktober 2009

Kan Jang

Äntligen hemma, idag har vi varit ute och åkt bil hela dagen känns det som. Jag, Johanne och Jonna skulle vid tolv tiden idag till Täby centrum, men vi visste inte vägen dig så vi höll på att bråka med gpsen som är inbyggd i bilen. Men vi fattade inte riktigt hur man gjorde, så det var tur att jag träffade pappa innan vi skulle åka. Då förklarade han hur man skulle åka. Det var tur det. Men till slut fick vi igång gpsen men vi var inte säkra på att vi hade ställt in den rätt. Men bra gick det iaf, vi hittade både dit och hem.

Vi köpte wax till såren vi ska ha på kroppen och sen två olika sorters blod. Jag hoppas verkligen att det blir lyckat. Hanne testade i bilen på väg hem då såg det inte så bra ut, men det ska vi nog greja.

Älsklingen min ligger här bredvid mig i 39 graders feber och sover, medans jag sitter och dricker Berocca och bloggar. Jag gick in på en hälsokost affär i Täby och köpte Kan Jang, ska tydligen vara bra om man börjar bli sjuk. Det återstår att se.

/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar