söndag 18 oktober 2009

Söndagsmys

Jaha då har helgen gått förbi och det är måndag imorgon. Det innebär att det är veckan innan höstlovet. Gud vad skönt, jag längtar!

I fredags var jag och kollade på Jimmys hockeymatch i Södertälje. Vi vann med 6-3 och min älskling gjorde ett mål, han är så duktig. Haha. Efter matchen åkte vi  förbi Mc donalds sedan hem. Uppe hos våran granne, Micke O var det lite folk, men kärringen under kom och klagade på honom som vanligt så vi bad alla komma ner till oss. Det var faktiskt himla trevligt. Vi höll inte på så länge, tror att de sista gick strax efter ett. Sen igår var jag ute hos min pappa och kollade på film. En lugn lördag med andra ord. Tog bilen hem vid tolv och åkte hem och sov. Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska förmodligen börja läsa min bok: Snabba Cash.

/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar