fredag 23 oktober 2009

Höstlovet börjar.. NU

Äntligen höstlov, som jag har längtat. Det har varit en tröttsam vecka men nu ska man inte klaga mer. Har inte haft ork att skriva, så jag tar det lite som det kommer. Idag har jag iaf haft praktik, mysigt har det varit. Eva och jag gick och köpde god mat på Ica till oss och de andra tjejerna, riktigt gott. Sen kom Hanne ner till mig vid två tiden för att locka sitt hår inför kvällen. Hon skulle nämnligen vara programledare i sin skola, så jag gjorde henne snygg i håret. Efter det gick jag i centrum lite, köpte en tröja och ett linne. Riktigt snygga och nödvändiga faktiskt!

Ikväll kollar jag och älsklingen på Idol, ska bara ta det lugnt idag och ha en riktigt mysig kväll. Vi har ätit god middag och har tända ljus och massa myspys. Imorgon däremot blir det nog utgång. Jag hoppas också att Jonna följer med. Så om du läser detta så vill vi verkligen ha med dig!!!

/Emmelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar